neděle 14. srpna 2011

Marburg 2011 - 1

13.8.2011 - První den pobytu
Sobotních 16 hodin ve vlaku byli celkem namáhavé, ale zábavné, ačkoli jsem poznal spoustu nových lidí. Německé vlaky v porovnání s českými jsou největším luxusem, v kterém jsem kdy jel. To samé platí o nádražích. ..Vlak jede 160km/h, ale pocit je jako kdyby jsi seděl doma v pohodlném křesle... Do Marburgu jsem dorazil kolem 8 hodiny večer, jel domů k hostitelské rodině, rozbalil věci. Můj "bratr" Ben mě vzal do města se svými kamarády a kamarádkami. Město v noci žije, i když je v Marburgu stejný počet obyvatel jako ve Zlíně. Ulice jsou osvětlené na každém kroku ozdobnými světly, což vyvolává dobrou atmosféru. Na skále stojí Marburg Schloss, který je též nádherně osvětlený. Byl jsem rád, že jim vcelku dobře rozumím a že se taky můžu vyjádřit k debatě, což je mile překvapilo. Doma jsem byl o půlnoci a tak skončil první den.



Žádné komentáře:

Okomentovat